WOW !!Hanya Dengan Melihat Kaki, Yip Man Jangkakan Bruce Lee Tidak Panjang Umur! | Berita Masa Depan

Comments

Translate

WOW !!Hanya Dengan Melihat Kaki, Yip Man Jangkakan Bruce Lee Tidak Panjang Umur!

Bruce Lee On Action

Siapa yang tak kenal Bruce Lee? Sudah semesti nya seluruh mengenali Aktor dan pakar bela diri dari dari Hong kong ini.

Bruce Lee sudah menjadi legenda selama puluhan tahun. Bruce Lee lahir dalam tahun 1940 dan mati dalam usia yg masih sangat muda, saat usia 32 tahun.

Hingga ketika ini penyebab kematian nya masih menjadi misteri, terdapat orang yg beranggapan beliau mangkat  kerana sakit, ada juga mengungkapkan mati di bunuh, dan lain nya.

Bruce Lee lahir di San Fransico, namun beliau menghabiskan masa remaja nya di Hongkong. Sejak mini   Bruce Lee memiliki tubuh yang lemah.
Oleh sebab itu waktu berusia 7 tahun, ayah nya membiarkannya belajar Tai chi. Ketika berusia 16 tahun, Bruce Lee berguru menggunakan Yip Man, seseorang pengajar aliran kungfu Wing Chun.

Yip Man sangat senang , dia memahami bahawa Bruce Lee me miliki talenta kungfu yg luar biasa. Namun demikian, pada ketika singkat, Yip Man menemui kelemahan terbesar pada diri Bruce Lee.Bruce mempunyai kelainan upaya sejak lahir yang hanya akan kelihatan jika d perhatikan dengan teliti. Dia sedikit berjinjit saat berjalan kaki. Orang yg tumit nya tidak menapak tanah umurnya nir panjang. Kata Yip Man.
Yip-man With Bruce Lee 


Tak disangka, perkataan Yip Man tersebut terbukti benar. Sebuah penelitian menyata kan bahawa ke 2 kaki Bruce Lee mempunyai selisih panjang sebanyak 0.12 inci. Manakala tumit kakinya tak dapat menapak tanah ketika sedang bercangkung. Tak hanya itu, sinkron menggunakan pengamatan Yip Man, Bruce Lee terbukti sahih tak berumur panjang!

Walau bagaimana pun, itu mungkin hanya berlaku secara kebetulan tekaan menurut yip man akan umur Bruce Lee.Yang sebenarnya, Bruce Lee tewas disebabkan oleh Edema Sebebral dimana kondisi ini menyebabkan peningkatan jumlah air pada pada otak yg berpunca menurut alahan Equagesic (meprobamate and aspirin). Equagesic digunakan oleh Bruce Lee untuk mengurangkan kesakitan ligamen, otot, saraf, tendon dan struktur yg menyokong tulang belakang.

Keputusan ini sudah dikeluarkan bukan berdasarkan satu unit forensik, akan tetapi menurut poly unit lain di semua global. Walaupun keputusan ujian terdapat berkata badan Bruce Lee mengandungi bahan misalnya kanabis, tetapi itu bukanlah penyebab kematiannya

close
============> [ Close ] =============
>